Nie musisz już stać w uciążliwych kolejkach na poczcie czy banku, aby uregulować swoje domowe rachunki! Możesz to zrobić przy okazji zakupów w każdym sklepie POLOmarket! Dzięki usłudze Moje Rachunki oszczędzasz zarówno czas, jak i pieniądze: - czas, ponieważ zapłacisz rachunki przy okazji robienia zakupów, - pieniądze, ponieważ opłata prowizyjna jest niższa od tej, którą uiszczasz na poczcie czy w banku. | Rachunki możesz zapłacić gotówką SZYBKO - TANIO - WYGODNIE w kasie przy stoisku monopolowym! To się opłaca! |
Pytania i odpowiedzi: Jakie rachunki możesz zapłacić w POLOmarkecie?
Jak zapłacić rachunki? Rachunki możesz zapłacić wyłącznie w kasie przy stoisku monopolowym. Wykonujesz kolejne czynności:
| W którym miejscu w sklepie możesz zapłacić rachunki? Rachunki możesz zapłacić wyłącznie w kasie przy stoisku monopolowym. Twoje korzyści Dzięki usłudze Moje Rachunki opłacisz domowe rachunki:
W jakim czasie Twoje pieniądze docierają do wystawcy rachunku? Maksymalnie do 3 dni roboczych Twoje pieniądze znajdą się na koncie wystawcy rachunku. Co zrobić w przypadku, kiedy zapłaciłeś rachunek w POLOmarkecie, a otrzymałeś upomnienie za niezapłacony rachunek? W sytuacji, gdy uregulowałeś należności za rachunek w sklepie POLOmarket, a mimo to otrzymałeś upomnienie, należy skontaktować się z Telecentrum firmy Billbird S.A., pod numerem telefonu 012/293 34 00. Można również wypełnić Formularz Reklamacyjny i przesłać go faksem, listem lub zeskanowany na adres: support@billbird.pl (wszystkie dane teleadresowe znajdują się na formularzu). Po jakim czasie od zapłacenia rachunku możesz złożyć reklamację?
|